Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

- Jag hatar när folk säger till mig hur jag ska vara.
- Det tar lång tid för mig att öppna mig för någon.
- Jag har aldrig blivit stucken av en geting, bi eller humla.
- Varje gång jag har feber så drömmer jag samma dröm.
- När jag ich mina syskon var små så skrev vi av alla repliker från Sagan om de två tornen och vi spelade en
pjäs, jag var Aragon, Nono var Legolas, och Emma var Gimli.
- jag älskar Gainomax-apan.
- Jag har aldrig varit utomlands, föruton till Finland.
- Jag kollar på en sorglig film så jag vill skriva klart dethär så snabbt som möjligt.
- jag älskar mat med mycket kryddor, speciellt lök...
- nu kommer jag inte på nått nytt om mig som är intressant.... ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0