cpat inlägg

In life there is no choice
it just keeps going up and down
like a teenagers voice
sometimes you can strain the voice and make it natural
but if you strain to much it can brake
and you cant use it at all
"In life there is no choice, it just keeps going up and down, like a teenagers voice,
sometimes you can strain the voice and make it natural, but if you strain to much it can brake,
and you cant use it at all"

Hihi kom bara på den nu, den suger men whatever, nobody cares! :)
menmen idag så bakade vi sockerkaka hos Maria, och den blev katastrof, vi fick gör 3 st o alla slängde vi x)
Men Leyla o Firdosa hade bakat nåra missbildade saker som vi skulle sälja, men ingen köpte :( så, vi fick no money :o
Men de va kul endå :P
HmHm ja e ensam hemma me min apa till bror o moggis... jag vet inte va jag ska göra. Kollade nyss på en dramafilm på 2an om nån hora typ....
Meeeenn! Jag sitter inne på msn fast ingen vet att jag e inne... "visa som offline" u know! Omg jag har inget liv :*( buhu!
Okej men nu blev de tråkigt att skriva här oxå! Men nu ska jag ta ett kort o förstöra! hihi........................................................................................................................................................................
........................ klar!
tryck p den för större! men Sådär håller jag på när jag har tråkigt, men nu har jag tröttnat på de oxå :o
AJaja får nog joina billy och sleeping beuty(nono) vid tv:n! Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0