Goodi morning

Hellu, gödmörgön, jög vöknöde nöss öch klöckön ör töp tvö ellör nött.
oki dedär blev jobbit... wat da fuk ska man göre today då ? Ennu en hemmadag ? achtung! achtung! achtungtungtung!!! Vi måste sälja kattizarna snart :'( , men vi har ingen som vill köpa för vi har int lagt ut annons nån stans .. hmm... e de nån som vill köpa kattungar, seriöst ???? Dom e vackraste och bästa.... :D

Hållå? märker ni nån skillnad hur ja skrivor när jag e typ normal och när jag har tråkigt??? Oo
OOOOO juste, bästaste baba har köpt en stooor laptop som vi ska ha här :D fett bra, jag börjar bli trött på denhär fuckade fuckedup datorn hihi :D

oxå frågade han mig vad jag önskar mig i födelsedagspresent, jag tror jag kmr på presentkort av han, :D
men ja försökte skriva önskelista de bllev ytyp såhär;

                                                 1. Häst

                                           (tänker 10 min)

                                                 2. Jordglob

                                      (tänker en halvtimme)

                                               3. Nya syskon

                                       (tänker en halv livstid)
                                              (eh vafan!!!!)

                                             5. ETT BRA LIV!!


Eller nått :P
I got all in need, förrrrrrrrruuuuuutom: Oo


Omg, jag vill ha!!!!!!!! Sånhär minipc som man bara kan stoppa i fickan elr väskan elr nått. Feett nice.
Men de  de enda jag ölskar mig, i swear, elr nej de inte bra att svära YOO

Men nu måste jag...... ehm..... byta... kanal på ......ehm...... tv:n....  ...  

hihi! BYE!/ Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0