killing me softly!

HALLLÅÅÅ!

shit, aso ja sitter här o lyssnar på musik som pappa har, aso musik som va när han var liten m.a.o musik från stenåldern :o
Men faktist (tyck inte att jag e galen nu) men jag tkr typ att några e bra... ttyp vaheterdom... Roberta Flack, Rosanne Cash (johnny cashs dotter :o) och Emmylou Harris.... hmm wierd x)

Juste igår va de halloween, o jag o danne o nono typ klädde ut oss.. danne va typ konstit spöke, nono hade en sondär stav som liemannen har, och jag sminkade mig feeeett läskit i ansiktet me typ blod o vitt skit. Feett kul, vi gick runt till gamla tanter o tiggde godis xD vi fick typ fett mkt, fast mest frukt hah. Ja skrämde typ alla små ungar så dom fuckin kissade på sig :P MEn seriöst ja va fett scarryy.
Fuck att vi int tog bild.....

menmen life goes on...and on.... and on .....and........on.... "suck".... jag har fett tråkigt, skönt att slippa nyköping snart o dra till eskilstuna o sova hoss en kompis. fan va skönt.
Jag kmr inte sakna nyköping ett DUGG! elr jo.... lite.... kanske :P

MEN ACHTUNG! wtf ska man göra... jag borde inte va så pigg som jag e (och ni vet hur jag menar "pigg" :P ) men de e jag!!!!!!!!!!! jag vill gå ut till fotbollsplanen elr nått, bara gå runt ... shiiiiiiiiiiiiiiiiiiit, om jah mste sitta här längre så kmr de sluta med att jag kmr int på mentalsjukhus elr nått Oo
å för att JAG skulle komma in på nått sånt så måste de ha hänt nått stort, för jag e så omentalt sjuuk som man kan va ... yufgbl.hnt987rftruvtykulih.ö !


lite smaaaakproov vad ja lysnar på. lysna om på låtarna många gånger så kommer dom kanske bli bra, jag har nog blivit kär i domhär, aso fast vi jag lysnar på 3 cd:s så de finns många andra låtar typ. men Listen and love!

PEACE OUT MAN!/ god night! puspus sweet dreams suckerS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0