Annas syrra <3

heej! jag e annas syrra.Emma heter jag föresten.anna brukar slå mig ibland.
Vet ni en sak.
anna leker med dockor och kollar på lilla sjöjungfrun.
vet ni en sak
det vet inte jag.

rommpha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anna säger att om hon fick slå mig så fick jag skriva i hennes blogg så nu får jag skriva fast jag har ont.
Anna suger fett.  Anna panna pyttipanna.,zxvjhf jdxbvgh b
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBUBU

blev ni rädda buuuuuuuuuu.
hehe anna har lärt mig
Svenne banan "klapp klapp" svenne banan blablablablablablkablabnlablanalnalablaaaa
ska till hanna imorgon


bay bay /emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0