våfflor and IRON MAN 2!

Helluu. omg idag aso, ni vill inte veta :o men jag skriver endå :P hah

imorrse så vaknade jag tiidigt för danne ringde typ kl. 11, så va jag me han till typ klockan 2. Sen drog jag hem å kom på att de va träning t sn-bollen. träningen började halv 2 å jag kom typ 10 min försent. Aso vi va tvungna att gå t långberg å springa 4 varv runt gräsplanen där. så vilade vi 20 min å sen sprang vi 4 varv igen, aso tyfan :P
Sen fick jah, zamzam å Anwar sjuts t bk av zekis brorsa som e våran tränare å jag vet inte hur hans namn stavas ;)
Sen körde vi match på konstgräsplanen vid skolan. Efter träningen så cyklade jag å emma- godiscrazy t shahara (st?) å hon köpte lite godis, jag avstod ;). Sen cyklade vi t kompisgungan, sen hem, sen t ica, sen t klättersaken vid brandkärrskolan å där träffade vi Maria å hennes syskon. Emma drog hem å jag cyklade runt bk me maria å dom. Sen hängde jag me henne hem å vi bakade våfflor x) , unbeliverble goda xD haha. Aso seriöst, den familjen aso. dom kan baka x) Aja, hahah marias syrra har hört på en låt som jag skickade t maria. aso den går typ;

jag känner mig kåt, inte alltid män imellanåt. Ta mig i skrevet å kän på något hårt. Jag vill ta dig i d... osv.

Å hon vet int va kåt betyder så hon har tillägnatr hela kvällen att fråga mig x) hehe



Juste jag såg "Iron man II" förut. Den va faktist bra. Lite för mcke beanicle  å robbot å så för min smak men den rekomenderas starkt ;) SÉE IT!




<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0