I thougt it was like i was before? but i quess i was wrong... :/



Hola!






Nabadeey!







γεια!








Guten tag!









Bonjour!










Hey!










سلام!













merhaba!











مرحباً!









SHAAA!







hahaha jag gorde sådär bara för att irritera er :P Men visst e jag bra på språk? ;)

Aja idag så har jag varit på skolan. Lika "kul" som vanligt. okejokej, de va inte tråkigt. Jag har varit me om värre ..
Men efter skolan så hängde jag me pappa t afärren å jag fick MOOONNNSTERRR!!! haha feett nice. jag har int druckigt den än, vill vänta lite.. Aja, endå så när vi kom hem så såg jag Danne å Oskar (st?) på lekparken å bestämde mig för att skämma ut min bruur så jag gick ut t dom. De blev int så att jag skämde ut han så mck men jag va me dom en ganska bra stund. De va faktist kul :) Ibland kan de va skojjit å va me några (wb) fjortisar, hahah. Danne mörda mig int... :P

Aja sen kom jag hem, ganska sent men ändå, så gorde jag ingenting ända t nu. eftersom jag ska dra t mumy. Så ha de så bra, idioter *host*.

nee skojja. herrå!!/s.w.t.u.n 


haha. bild på syrran. jag satte på henne pappas kläder så lekte hon gangsta hihi ;)
love yah sistah! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0