fucking inlines, fucking knä :*(

Ajajajajajajaj!!!!!! de svider på mitt ben :*( buhu
Jag skulle t mamma å av nån anledning va jag tvungen att ta inlinesen (som jag delar me min brorsa, vi har samma skostorlek *stolt* :D). Å såklart så skulle jag ju ramla å slå upp hela knät :P
tyyypiskt mig ;P

Aja, imorrn e de frilufsdag på stendörren me alla sjuor. kul typ, eller? elr jag tkr endå de ska bli kul :D jag kkaaaaaaanske ska bada, men da kanske int går me mitt knä :(
Vi ska endå ha me oss matsäck å skit å de ska bli kul. håppas jag kommer i en bra grupp bara ;)

Juste, jag måste bara säga att jag ÄLSKAR komentarer! ;) så komenterA fifan!


JAg å mitt knä, ajaj! fan ska nog skaffa lite solbränna imorrn, i need it ;)

                                                                                   hejdååe /s-w-t-u-n

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch va ful du är! ;>

2010-06-11 @ 11:56:31
Postat av: Anna <3

fan va mobbad du är x)

vågar int skriva namn heller, din missbildade mammakn**lare... haha snacka om mobbad xD

2010-06-15 @ 18:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0