Ni suger på å komentera :P

Jaja, måndag idag å måndag e ju som vanligt lika m skola...

Skoldan va typ såhär:

läsning- kmr inte ihåg typ nått från de -.-

idrott- Iman å mustaf höll i uppvärmningen, de blev spökboll. Senså hade johan bestämt dans, vals typ. Jag dansade med Julle å vi ägde alla (a). kmr fortfarande ihåg takten, ett två tre, ett två tre, ett två tre... oså vidare, de va typ kul ;)

fysik- Amanda började blöda näsblod oxå typ fem min efter så började jag oxå blöda typ, fett konstigt, menmen jag slapp ändå lite av fysiken så de va värt de x)

f*n kmr inte ihåg va vi hade efter :P
men typ matte (?)- b-b-b-b-bbooring....

lunch- säger bara ett ord; FIIILMJÖLKK! haha

france- Dont like Liisa

Svenska- Vi håller på med en seg pjäs typ som vi övade på :)

slöjd- stickar en råtta åt mina kattisar, ajj men man får fett ont i handen av att sticka... 

SLUT! 

jaja har lite dåligt minne av dagen men ungeför sådär va den väll, inte så speciell...

JAG HAR FÅTT EN NY MOBIL!! YIPPIE!
snygg vah?? med tuch å allt ;)

                                                                                                jaja herrå!/anna


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0