it up to you now, i cant do anything more...

hej, jag måste verklingen förbättra min blogg,, asså inte typ utseendemessigt utan typ att jag ska skriva oftare å typ bättre... jaja, jag kan ju alltid försöka ;)

De e lördag idag å ikväll är det melodifestivalen, hela min familj e typ tokiga i de
programet men idontcare egentlingen. Men får väll titta på de ändå eftersom jag inte har
nått annat att göra ( ?) , men klockan e bara halv 6 så man vet inte, kan ju komma på nått att göra...

Idag så vaknade jag vid typ 8 (på morgonen) för att kl. 10 skulle vi va på badmintonhallen typ,
heela familjen (+ Eva å Danne) skulle med å spela badminton...
De va ganska kul, när de gick bra :P
Så fick jag sjutts (stv?) av lennart å dom t brandkärr  så drog jag t pappa så
har jag varit här enda t nu...
å jag har tråkiiigt. Jag kan plugga france, men pallar int, så kan jag träna på den där störda
teatern på svenskan, men de funkar int så bra ensam... får göra de tillsammans m nån, nån gång...
Nu så sitter jag här vid datorn å e inne på msn å facebook å tittar bloggar. Kollade nyss Jennifers blogg och den är fett fin/bra typ, aja ni kan ju oxå kolla -www.tuggummiunderskon.blogg.se- :)

Har typ inget mer att skriva, de hänt mycke i veckan men de blir för mck för ar att läsa :P


                                                                                                                 men ha de så bra / anna


Kommentarer
Postat av: Jennifer , The King ;D

haha tackar :)

din blogg är också fin

2010-03-23 @ 18:06:59
URL: http://tuggummiunderskon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0