Hejhejj ;)

Shit va länge sen de va jag skrev nu :o

Men nu skriver jag endå. Men de har oxå vart lite svårt att skriva eftersom mitt liv de senaste 5 dagarna bara har handlat om typ en sak (....elr två..), å den saken e något pappa säger att jag inte får säga till mamma å hon läser ju min blogg såå.... men jag pallar inte inte säga nått längre så here it comes:

JAG HAR FÅTT KATTUNGAR!! =D

Dom e två st. å sötast på jorden! en är som en minituzza, grårandig. Å den andra är svart med vit mage. Doom e sååå gulliga! Har tyvärr ingen bild :/
Dom har inte öppnat ögonen än heller å dom e söööötast :D

Jaja, vet ni va?? På nico så får dom på engelskan kolla på american pie 2! Fett fuskit! Jag vill oxå kolla på den i skolan :P

Ska tjata ihjäl Liisa imorrn...

Jaja imorrn e de skola igen! byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0