suck

hejj, jag har bestämt mig för några hemliga nyårslöften!
annars så har jag inte gort så mck idag... en sån här hemma, osicial, tråkig dag....

ja jag harint så mck att skriva eller jo... de är många som komenterar å e lite omogna... ja de flesta som har blogg har nog stött på de... så jag vill bah säga att jag tck de e så jä*la tråkigt så sluta med de!

oh shit jag har typ sååå mck att tänka på! usch vad störande.... jag börjar sakna skolan lite faktist för de skulle va skönt att ha annat att tänka på än att mitt liv är typ helt tilltrasslat..... (suck)....
 
ska till norrköping å typ shoppa nån dag med några...

ajjj huvudvärk! typiskt oxå...


okej ha de så bra/anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0