old dogs?? tuzza is back on the track!

förlåt att jag inte har skrivit på länge....

Tuzza har kommit hem! äntlingen! hon va borta i 7 dygn ju, aldrig, aldrig, aldrig igen!

Jaja dag så gick jag ändå upp vid kl.7! tänk er 7! omg....
....... jaja så hittade vi tuzzan, jag å Emma, innan vi gick t mamma för att packa badkläder.
Å sen så åkte vi till norrköpings badhus å träffade Danne å eva å evas
brorsa å hans thilänska flickvänn å deras 2 små barn....
så va vi där en stund innan vi åkte hem.
men ändå, jag fick en födelsedagspresent av danne å eva å de va att
jag skulle sova över med dom i norrköping hoss lennart å under en dag
så ska jag få bestämma allt vi ska göra! kuul!
så jag har tänkt men de e fedt svårt att komma på men jag tror typ stan å bio kanske....
....vilken film vet jag inte....
... men eftersom jag får välja å danne måste hänga med så kanske jag skulle plåga honom x)
kanske se prinsessan å grodan, eller naj jag vet inte....
.... äre nån som har nått tips på nån riiiktigt dålig biofilm??
jaja annars om jag inte ska plåga stackars danne så kanske.....
.....old dogs? äre nån som har sett den? är den bra?
egentlingen så vill jag ju se på avatar elr new moon,
men dom har redan danne sett på nätet på en sida som heter
www.thepiratecity.org
(de e ingen text på nån av filmerna såklart, men de har typ alla ny filmer där)
men själv så föredrar jag att gå på biooo! tyvärr inte danne :/

jaja men jag ska nog gå å lägga mig nu å läsa så

                                                                                                         nattinatt! å have it so goodiie/anna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0