smsa å hjälp de i Haiti!

Kom nyss hem från Norrköping!
Åkte dit igår med Danne å hans morsa.
Så igår gick vi å hyrde American pie- bandcamp på nån videobutik, åkte t Lennart,
åt lite tacco, såg på filmen, såg ytterligare en film (godzilla), danne gick till sig,
 jag såg ännu en film (summer catch), somnade.
Idag så åkte vi till stan å tittde lite men köpte ingenting....
...... de fanns ingen affär danne gillde typ...
så kom vi hem idag å bilder från helgen kommer så fort jag har hämtat dator- mobil sladden hoss pappa.



nog om mig..

Stackars alla människor i Haiti! Redan i onsdags så va de 50 000 dödade å saknade in port au prince...
själv så skickade jag 2 sms å skänkte 100 kr till Haiti... bara 1 sms som mamma vet om ... så säg inget..

ta en titt på de här videorna så fattar ni hur illa å sorgligt de e..... :

http://www.youtube.com/watch?v=HbF6vhUQuNg&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=V_s4UMLm8LM&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=gnECh6dC4Cw

vill ni hjälpa till så:


SMS:a ordet LIV till 72990 å du ger 50 kr
elr
skänk ditt bidrag till

PG: 90 06 03- 2
Bankgiro: 900603- 2


finns typ inget mera att göra....
om mina föräldrar hade varit "liiiite" rikare så skulle jag lätt åkt till Haiti å hjälpt till...

men herrå


ful jag vet...

                                                                                                 god bless evryone in Haiti/anna


Kommentarer
Postat av: din hemliga beundrare

fett sööt :O:O<3 älskar ditt leende<33<3

2010-02-17 @ 16:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0