andra skoldan! (efter lovet)

hej på er! jag e uppriktigt ledsen att jag inte har skrivit på länge, men de e ingenting man kan göra nått åt nu jue...

Ja igår så började skolan igen då! De va fett kul att träffa alla klasskamrater igen.... å med alla så menar jag faktist alla! De va oxå skönt att se att ingen hade förändras alls under lovet ;)
å skoldagen gick on and on som vanligt förutom möjligtvis kanske att på fysiken så fanns de e boll som man lade händerna på å så stod håret rakt upp på skallen å sen så gick man runt å gav folk stötar ( xD )
vissa lyckades faktist att få håret att lyfta oxå.
(uschh mamma tjatar nu! fatta att jag inte pallar med de ibland!)
men okej idag så fick vi oxå ööverdriiivet med läxor! tog hem dom böckerna jag hade för mig att vi hed läxor i...
jag e säker på att vi hade mer läxor å att jag borde ha tagit med mig mer böcker oxå.... men jaja (whatever?)...

men nu så ska jag gå å ta en dusch å sen ska jag tjata på NoNo att jag ska få ha den nya laptopen.... syskon you know....

jaja kanske skriver mera sen men godnatt om jag inte skulle palla!

/ have it so goodiee/anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0