Where is my mobilophone??

omg, jag e sämst på att uppdatera!

Jag va med brur å brur idag (Danne å NoNo)... träffade några människor å så... drogade energi dryck (a'
Aa en helt normal vardag....

..... Jä*la Danne! Han går runt å sjunger
"C is for cookies, cookies starts with C. C is for cookies, thats good enoth for me!" å nu har jag
fått den on my brain...

Vet ni vad?? =D
Jag måste leta reda på min mobil!
Think i have lost it again (y

Men när jag hittar den så looovar jag att jag ska byta till comviq =D

Skola imorrn å 15/2- 10 = Proov! Usch, elektonsak typ. Orkar verkligen inte!


TIPS! titta inte på videon under! You get that song on you fucking brain!



Cookie monster song


Byby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0