SCHOOLS OVER!

sha, hängde me BÄSTASTE Leyla, Firdosa, Aliah, Zamzam och Hanad :D
Love yah :*
Imorgon är det sista dan i helvetet... nee, skojja... men sen e det endå lov! Aso nu tänker man ju "Yees! Lov! In ur face skola!", men om några dagar så kommer jag bara tänka "Vart e min handikappade klass?! Buhu :'("....
Jag är rädd :o
Vad kommer jag få betyg? Jag hoppas att jag inte får IG i precis allt... men jag biter sönder naglarna av skräck....
eller nu ljög jag igen... jag biter sönder naglarna... men jag är inte så rädd... man får vad man får.... om lärarna är så dryga att dom germig ig i allt, så beat it... det finns inget att göra åt det  :)
Nu ska jag gå och kolla kläder tills imorgon!
Ciao/Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0