christmas eve!!

JUUULLL IDAG! och gissa vad mer ?? :P
joo min FÖDELSEDAG! hihi
dagen spenderades största delen hoss släkten i stockholm.... underbar dag :)
Jag är riktigt nöjd asså!
mycke presenter blev det också :)
- väckarklocka
- en mp4
- en mp3
- ett halsband
- en mascara
- roll on fundation
- en platt/curl tång
- en cool, målad sten
- ett minneskort
- ett typ presentkort till en sida, så jag får typ 11 spel gratis :)
- 1400 kr (kommer mera)
- en t-shirt
- en högtalare
också ska kanske jag och mamma hjälpas åt och dela på summan så jag kanske får en mini pc :)
också har jag fått min lillebroshas gamla mobil, eftersom han fick en ny touch idag ...
JAG ÄR SÅ NÖJD! Tack mamma, pappa, billy, mormor, kusiner och Emzi för alla presenter!! <3 you !
nu måste jag sova.. lång dag ;)
puss och kram/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0