för att tänka på annat *

Hejj, mår int precis super, så jag pallar inte skriva om den här cp:dagen... så ni får lite fakta om mig ist..

Bästa veckodagen: fredag :)
Humör: nån blandning mellan alla humör som finns :P
Nåt du absolut inte äter: fisk, korv, inget från havet...
Kläder just nu: jeans, svart långärmad tröjja, linne, trosor, bh, strumpor ;)
Musik just nu: min emolåt :P rihanna- russian roulette
Favoritsaft : hallon
Dagens längtan: venne ?
Hur många kuddar sover du med: 2 typ
Spelar du nåt instrument: Nehej du
Dagens frisyr: Utsläppt
Har du några homosexuella vänner: hoppas hoppas hoppas ;)
Ser du på kärleken som ett misstag: neej, elr vet inte
Bio eller promenad: beror på med vem å va man e på för humör..
Dagens borde: gå å lägga mig.
Dagens fundering: För mycke i mitt huvud för att välja 1
Snarkar du? tror inte de
Rädd för insekter? spindlar å äckliga usch-sniglar blääh
Det här är jag bra på: allt
Vad vill du jobba som? har int tänkt på de
Chips eller godis? chips
Skriver du dagbok? gorde
Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? hål i öronen, vill ha piercing i näsan..
Hur många syskon har du? 2,5, 1 syrra å 1,5 bröder ;)
Är du rädd för blod? om de e mycket..
Anser du att du är stark? starkast.. elr inte..
Kaffe eller te? beror på humör
London eller Paris: inget..
Favoritfärg: gul, rosa, blå typ ?
Född: Shlm i mitt hjärta, å låt mig besjunga dig nu...
Nationalitet: typ 5% finsk å kanske 25 % från nått annat land oxå. farfar va adopterad..

klar!! nu ska jag gå till sägs!! hare så bra !! <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du några homosexuella vänner: hoppas hoppas hoppas ;)



WTF, ANNA!



vad menar du nu sötnosen min? <333333333

2010-04-15 @ 21:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0