Helu

Gick t skolan idag (stolt), och de va väll ok...
.. hade missat nått prov å omprov men de hade man ju nästan räknat med...
Nu är jag trött och jävligt irriterad på min blogg eller,
ja hela den här sidan!!!
Elis i need u!!
Asså tyep hela eftermiddan så har jag försökt
fixa header å göra om min blogg,
men ja de gick ju bra....NOT!
Tack Julle som försökte hjälpa mig,
verklingen TACK!
Men nu ger jag upp...

Duschade nyss å måste vänta på att håret torkar innan jag går to bed.
Alla sover förutom Moggen å jag.
Emma gick å la sig typ halv 9 å Nono å mamma för typ 1/1,5 timme sen så ja,
lägenheter är ÖDE.


Jaja måste snart go to bed, mitt hår börjar torka

Men titta in på de här bloggarna bara för att dom äger ;) <3

anderssonemeliie.blogg.se
julialeppakoski.blogg.se



Natti / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0