Hejjhejj

Var i skolan idag oxå, och de va en av de tråkigaste skoldagarna jah haft.
Asså de var bara så lungt, för att alla muslimer hade id å va hemma från skolan.

Hade glömt nyklarna hoss pappa så jag fick låna ex nyckeln (igen) å
jag märkte för typ 10 min sen att jag glömde att lämmna till Laif (hehe)
så jag kommer inte att ha mob på typ hela helgen!!
Kmr få värsta utkällning av Leffe,
elr kanske inte, han är ganska nice ändå..

Jaja, har ändrat lite utseende på bloggen, tycks?
Har fortfarande int kommit på hur man fixar header, hjälp!

Men nu ska mummy fixa räkningar så jag måste lämna över datorn,
hinner nog skriva mer ikväll,

men så länge, Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0