Hej hopp lollipop!

Jag vaknade vid 7 av min väckning,
gissa vad jag tänkte?
svar:neeeeeeeeeeeeeejj inte skola!!

Efter 5 min så kom jag på att de är helg (iq 0,00) ,
så jag somnade om t 12 a clock.
Lite senare så drog jah t pappa å gorde..
...ja..
...vad jah brukar göra hoss pappa...
....inget.
Men de va ändå bättre an att stanna här hoss
mummy som var städgalen! Jag menar de GALEN!

En bra sak: Tuzza kom hem igår vid 9 efter att ha varit
borta sen i förgår vid 10!
Hon äger på att skrämmas,
vi trodde ju att hon hade blivit påkörd av en bil,
elr cykel, elr tåg eller vad som helst!
Tur att hon kom hem ändå å hoppas att hon är m barn,
hihi... men utegångsförbud i ett år får hon ändå

Ja, nu kom Emma med en skål godis å slog sig ned vid soffan
å joinade NoNo å Billy(mammas boyfriend) genom att titta på Svampbob maraton på MTV...
Ska nog oxå dra t soffan så



Hejdå/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0