hej alla gladaa

okejj, dagen började med att väckarklockan ringde vid kvart i 7,
jah somnade om, vaknade kvart i 8,  
bråttom, sminka, äta, hinner inte plugga, dra till skola.
I skolan så hade vi tyep prov i SO,
som jah såklart hade glömt att träna till.
STORT tack till julle som lånade ut sitt
papper t mig några min innan provet
så jag ändå kunde titta igenom vad jah borde ha kunnat...
Provet gick väll ok, de va gansk lätt,
asså men typ flera alternativ på frågorna,
så jah tror att jag ändå fick G kanske?
Sen va de bah typ tråkiga lektioner m undantag för Svenskan kanske,
vi skulle skriva ett repotage om nån känd person 
(själv så valde jah mamma)
man e väll glad för att man går i skönaste klassen då. 
Efter skolan så drog jah till pappa å mina gullungar.               
Sen så hämtade mamma mig å brorssan hoss dady,
eftersom de ÖSREGNADE! (tråkigaste vädret)
jaa, å nu sitter jag här i mina nya tofflor (a`
i imorrn äre svinsprutan ...länktar....NOT!!
med andra ord en vanlig booring dag för mig......
hoppas ni har haft de bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0