hissar å dissar



ICA Reklamerna: Dom äger ju! Jag önskar att man kunde få tag på alla typ ica reklamer å sätta ihop de t en film....jaja jag mina ideér.



MTV svampbob weekend: Jag gillar inte svampbob så mck men de gör mina syskon å dom sitter som fastklistrade vid våran 52tum Tv...... och då slipper jag dom.. lite mera...


Okej: Tack för en bra tidnig, de står mycket intresanta (jag låter smart när jah seger så xD) saker i den om olika artister och så, jag rekomenderar den t alla ni.




Matteläxor: Int så onormalt ändå. Min mattelärare har märkt att jag int har gort någon av läxoran så enligt henne så måste jag göra all läxora den här helgen (gahhr), vet ej hur många jag har missat, 8 10 11? Vet inte men jobbit är de!




de va väll allt, ha de så goodie/ Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0