Om man vill ha money så måste man va nanny xD

Okej, jag igen.

Var hemma från skolan idag oxå,
som igår (förutom att idag var jag inte sjuk,
men de var ändå mamma som tyckte att jag skulle stanna hemma,
så jag är inte en skolker).
Å dessutom så ska jag t skolan imorrn.
Vaknade vid 12 och gick upp för att äta en macka och
ett glas mjölk (muu!) innan jag  satte mig vid tv:n hoss mamma.

Vid 2 så gick jag hem t pappa.
Så nu stter jag å pendlar mellan scrubs å datorn...
Jag väntar på att Emma ska komma hit så jag kan vara nanny å få money!
Åh de rimmade Money Nanny, Money Nanny, hahaa (känner mig ju så smart).
Vill man ha Money så måste man va Nanny...
..okej jag ska sluta nu...

Jaja, skulle försöka lägga in en låt men misslyckades..
Emm... vet nån hur man gör??
Okej jag e noob jag vet men man måste ju börja som de..


Men istället för en låt så får ni några cutiie smilies:







Haha, visst är dom söta??
hittade bästa smileysidan "www.msnhiddenemoticons.com"
Om ni behöver smileys så titta där

P.S de är inte förbjudet att komentera elr fråga nått, bara så ni vet ;)


Ha de så bra / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0