TUZZAN KOM HEM!!! =(

VI SAKNAR DIG!
ja... tuzzan e borta sen i igår vid den här tiden (1. 30 på natten, inte på dan för då var jag inte vaken) !
De är inte så lång tid sen men de känns som en evighet! TUZZA KOM HEM!
Tänk om hon fryser ihjäl eller har blivit påkörd av en bil?! =`(
Hon har varit borta såhär länge, om inte längre, förut men då var de sommar å det är inte samma sak...... för då va de inte kallt å då fanns de inte snö på marken som hon skulle kunna drunkana i (om hon vägde lite mera)!
Jag kanske överdriver, jag vet, men jag bara saknar henne å vill inte att nått ska hända med min katt!
Om hon kommer hem så ska vi köpa ett gps katthalsband, om pappa går med på de (villket inte jag tror)!
bara hon kommer hem!

ja jag tror inte att jag har nått mer att skriva. Vaknade vid 3, sen gorde jag ingenting, sen ingenting, å sen dagens höjdpunkt.... ingenting! Som ni förstår så är min dag ingenting att skriva om!
Jag hoppas att eran dag har varit bättre än min.....

                                  

           TUZZA KON HEM! JAG ÖVERLEVER INTE UTAN DIG!

                                                                                                 puss å natti å have de så goodiie/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0