Tuzza kom hem jag överlever int utan dig!!!!

Tuzza har inte kommit hem än...... :`(

Dagen var ändå ganska bra :)
Tog de lungt först, men sen så ringde Danne vid halv 6 så jag gick dit å de va jättekul!
först inte för vi bah satt å tittade på Tv men sen så
förslog Danne att vi kunde gå ut å leta efter min lilla Tuzza.
Vi gick i skogen å följde lite spår, men hittde ingen Tuzza och så råkade vi gå förbi sangtmorriz.
Å där e de bara is! Vi hade inga pulkor å jag hade bara mjukisar men vi åkte ändå på baken nedför backen.... många ggr å de gick suuper snabbt eftersom de va is,
men man fick fedt ont i röven så jag pallade inte åka så
mck som jag skulle ha gort i vanliga fall...
men sen så gick vi hem till pappa för att jag skulle äta, innan vi gick t Danne å hämtade smällare.
Vi gick nedför backen å smällde å de va fett kul och kallt.

Men ja thankz vå*****are Danne för en bra kväll!
Jag lovade att inte skriva vad du vill bli på min blogg så de blev vå*****are ist.

Ja å fick oxå reda på idag att Danne ska fira nyår med min familj (jiippiie....not) !

Jaja ha de så bra /anna

GE MIG MIN TUZZA TILLBAKA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0