sorry snöman

ÅÅhh va jobbit! va tvungen att skriva om allting för nått hände så inlägget raderades, va trööt man bliiir!
Ja men de snööar! å de snöar faktist jättemycket! :o
Men skolan idah då:
jumpa: Glömde kläder men va med ändå, för han sa att dom som inte hade med kläder va tvungen att typ damsuga heela de där stället där de finns typ plintar å så! Jag looooovar! :o
matte: proov! usch! jag tror endå att de blev lite bra...
so: Film! "Prinsen från egypten" hette den å asså den e bra... även om den e tecknad. ;)
sv: kmr int ihåg vad vi gorde x) shiet va dålit minne man har asså...
jaja, men sen så va de sääkert några lektioner jag har gömt, men ja what ever!
Ja skolan va väll okej.
Sen så gick jag hem t dadda å där va NoNo! omg världen går undeeer! neej men sen så gick vi å hade lte snöballs fight (i tyep 5 min) x)
Sen så gick vi hem to mummy å på vägen dit så såg vi värsta snögubben! Asså typ 2 meter hög men nu så ären nog bah en meter (oskyldigt visslande) . förlåt dom som byggde den men de va bara så roligt att trycka pinnen (snögubbens arm) igenom huvudet på den! haha, shiet värsta mördarna vi e.....  men de va fett kul... men vi kunde inte ta söder den fett bigga baken! Den va typ lika stor som resten av gubbjäveln (den va för isig för att ta sönder)
jaja sen så kom vi home å åt lite å sen så dushade jag (inte vi den här gången).
å nu sitter jag hör m fett blött hår å i badrock...
här får ni en bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0