Trååååk! x)

Ja nu sitter jah här å gör..... inget. De är inte bra.... borde komma på nått..... men nej de kan jag inte...
... mobilen är utan bateri så jag får inte tag på nån.....kul vah?.... okej jag måste sluta skriva så här...
... de gör mig deppig.....

okejokej, mm...
... NEEJJ! Kom på att de e nått stört som kallas
skooola imorrn!! NEJNEJNEJ! uschuschusch! Pallar inte!
De e sista veckan men pallar endå inte!
Imorrn blire slöjd i skolan å juste jumpa oxå!
sen vet jag int va mera... (gesp) ....

Heyy stavas de Gesp elr jerp elr gäsp elr jäsp??
Man skriver inte de så ofta så jag vet inte??

ahh.. jag har tråkigt! Har inget att skriva om!
Å ni som läser de här blir väll fett utråkade...
... ska försöka komma på nått normalt att skriva om....

... Joo min Tuzza hatar snö, regn å mittemellan,
när de e sommar så smiter hon ut å är borta en bra stund (om de int regnar vill sega).
Men på vintern så mjamar hon å vill ut,
sen så miter hon ut, tittar sig omkring å skyndar sig in igen...
... sjuk katt!
Ja å när jag redan är inne på ämnet sjuk katt så Tuzz,
när man går in i matrummet så följer hon efter å om tlx pappa då
börjar med att läsa tidningen så
hoppar hon upp på tidningen å lägger sig,
å hoppas på att bli klappad.
Annars så om man går in i matrummet så följer hon
efter men när man e där så går hon in i
grovköket (som ligger typ i ett litet rum bredvid köket)
, å där stannar hon å mjamar å när man tittar in å ser va hon gör
(å hon ser att man tittar) så börjar hon bara äta från matskålen (som står i grovköket) som
att typ visa hur duktig hon e.
å tuzz när hon har varit på katttoa å typ ska kraffsa
(asså tecka över vad hon har gort) så gör hon de överallt förutom i sanden,
typ på väggarna, kanten av lådan, asså överallt!
Jag vet tråkigast å skriva/läsa om min katt men bättre än ingeting?
Men ändå Tuzza, hon äter vad som helst!
tlx möss, ostbågar, gurka, tårta, chipps ibland, blommor å typ
mycke mera konstiga saker men som jag int kmr på nu x)
Jaa, stina då är ganska elr väldigt skygg men ÄLSKAR jag menar ÄLSKAAARR fötter!
fötterfötterfötterfötter! haha fötter, jag skojar inte, ibland hon bah hoppar
fram från under soffan bara böjar attakera ens fötter! hehehheh!

Jaja nu tkr jag att jah har skrivit ett ganska lång inlägg....

  
Stiina ! <33 Klicka på bilderna för att se större !

 
                                Tuzza ! <33

 
ojj, har int skrivit nått om denna 18åriga, blinda,
svanslösa katt, vid namn Mogg, så här får ni en bild ;)

Ellerhur, egentlingen mina katter är välldigt lika,
typ samma mönster, nästan samma färger!
Jaja de här e ändå de bästa, sötaste bästisar jag har (LLL)
<333


Jaja nu ska jag avsluta de här inlägget med att bara säga, nått jätteviktigt som typ;

JAG VILL SE AVATAR PÅ BIIOO!! XD
nån som vill se den m mig?? (blink blink)

hehe byebyee!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0