potatisfilmen suger...

haay! Ja idag så va de skola, de va ganska kuliga lektioner ändå. Så såå tråkigt va de endå inte...
Fick våran tidning publiserad, blev faktist inte så nöjd... asså jag hade bah gort två sidor.
Å på en av sidorna så såg jag nu, på resultatet,
att dom som jag hade jobbat med hade tagit bort ganska mycket i min text så jag har skrivit.
Så den blev inte så bra å de känns int som att jag har skrivit den,
fasten de står mitt namn underst på sidan, vi borde ha bytt ut de...
....nej men okej jag ska inte klaga, tidningen blev endå ganska bra..
...så bra jobbat tjejer ;) (L)
Ja vi tittade på "potatisfilmen" (på biologin) som typ alla hade längtat så mycket till, men jag tror att de flesta blev besvikna. Den va ju lite typ fjantigt kul ibland men ändå, den sög!

Jaja jag har bestämt mig för att skämma ut mig imorrn... jag å isabella ska typ ha tomteluva imorrn å om jag e på humör för att skämma ut mig så ska jag ha slips oxå, asså Isabella ska ha de, å hon skulle nog bli glad om jag oxå hade de.... men vi får se...
... annars så ska jag ha en svart kjol å rött ginalinne å svarta tights, inte så speciellt men ändå....

Hoppas inte för mycket på slipsen, jag har en obehaglig magkänsla när jag tänker på de.... kanske för att den är i blå å resten av mina kläder är röda... jaajaa vi får see....
men skolan va bra å dagen har varit okej...

så bye

måste få säga att jag e så jä*la trött på alla människor som dömmer personer utifrån utseende istället för insidan!
i mitt fall så va de några jag försökte bli vänn med men som gorde vad de vill för att få ut mig ur ***** !
Bara för att jag e *****!

bara så ni vet så e de inte nått jag bara fått för mig utan en nära vänn härde att en ur ***** pratade skit om mig å vännen bara sa de till mig!
Men jag ska försöka komma över det.... men när jag tänker efter så kanske jag e så... kanske borde sluta **** helt!

nej nu pallar jag int mera, ska försöka hålla huvudet upp, om jag inte klarar de så.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0