Jullov

Loov! äntlingen!

Hade julavslutning i skolan idag.... med lite fika, lite godis, lite visklek, lite fruktsalla å lite hela havet stormar x)
Hade faktist jättekul idag i school.
Vi gick oxå långdans igenom hela skolan å sen så samlades alla i matsalen för lite sång å nått lååångt å tråååkigt tal av lärarnas egna gud, rektorn!
Å sen gick vi t musiksalen där några fick lite diplom. Så grattz till Julle, SoSo, Emelie, Sulle, Max, Samira (vet inte om de va några mera, isf som jag har gömt, men grattis t dom oxå då) :) <3

'Hade slips på mig å jag kan väll sega att de inte va snyggt x) Men jag e glad att jag gorde de <3

Ska nog sluta skriva nu för jag ska skriva julrim t alla julklappar ;) 
                                
          
Hahhaaha juste ap-bilden, den här bilden har jag skrattat åt i timmar så jag börjat gråta x)
 titta på syrran hon ser ut som värsta apan x) (som värsta Dannen)


Have it sooo godiiee! /anna

                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0