julafton i överövermorgon

hejj glömde skriva igår.... hade nog bara inte lust.
Men de jag kmr ihåg från igår är att vi gorde ett
jättesnyggt pepparkakshus med rosa och ljusgrön kristyr (jag skulle nog säga glasyr) 
som vi smetade på å de va jättekul, värsta mestervärket ju, hehe...
Sen så kmr jag ihåg att vi gick ut å åkte pulka å sen när vi va på väg
hem så skulle jag göra snöängel å de va typ snö upp t midjan på Emma (my syrra)
å jag la mig ned å sen typ drar man ju upp armarna (så de blir vingar)
så gorde jag de lite för hårt, elr snabbt, elr vad man ska säga...
...men ändå så kom snön över mitt anskite!
Fy f*n va kallt asså å Emm fick värsta skratanfall, typ iq zeroo elr nått (asså jag) x)



ja men idag då så har vi pyntat granen (som vi köpte igår, sry glömde skriva)
å den blev ju oxå jättenice.

OCH I ÖVERÖVER MORGON E DE JULAFTON! (och för de som inte vet så
e de oxå min birthday, så glöm inte att gratta mig då =)

Och äntlingen så blir de en viit jul!! YIIPIIE! 

då et ni de så här kmr lite bilder:

       vårat ätbara konstvärk:
         
        
        
        

och den snyggaste julgarn ni har sett:
          



have it so goodie å ät mycket pepperkakor/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0