jag vill kasta snööboll!

Jaa nu sitter jag här å väntar på att nån ska ringa när den peronen har ätit fördigt för att sega om vi kan va elr inte.... RIING! å du ska sega att jag e tjockis. Asså den peronen har ba ätit i 5 min men jag har TRÅÅÅKIGT !

Jag ser de snöar, jag ser de snöar, de va väll roligt hurra!!
Ja de snööar å e jättevitt ute (vitt= snygishh)
Men jaa YEEEY  it issa sooowingg ;)
å jag vill kasta snäboll elr mula someone x))
Ja jag har fixat lite bilder på PICNIK (som äger) å jag e ganska nöjd med resultatet, eller vad seger jag ja menar jättenöjd ( ! ) med resultatet ;)
Jaa jag gorde lite mer än den bilden som e under men att lägga in på bloggen..... I DONT THINK SO !

ja här e de ändå



2 av mina 4 syskon ;) Danne å emma <33 nae men asså egenlingen
r ju jag å danne som syskon, borde de typ inte va så om man har
känt någon sen innan ens hjärna var färdigväxt
(asså för mig när jah va 0,5 år men danne..... 10? 12?)

hehe (x

Juste måste bara sega lycka till till Isabella för att igah så ska hon spela upp "a christmas carol" inför typ tuusen mennisker. Tyvärr så kunde jag inte komma å titta såå.....
LYCKA TO YOU!

jajaa hare så goodie /anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0