REDBULL! plz????!!

Länge sedan jag skrev!!
Har typ inte bara haft lust
(eller när jag har haft lust å skrivit så har de hänt nått så de inte har blivit publicerat),
men nu skriver jag.
Ja idag så va de väll lite redbull, lite sätta på smiley, lite hon skulle gå å prutta...
.. ja, asså de låter lite wierd, men de va de inte.
Några av er vet vad jah pratar om x) hehe
Annars så va väll dagen okej, håltimme på franskan,
Addis på fysiken och nästan klar m min sak i slöjden.....
...ja ganska ok....
Åt gröt, fiskpanetter och köttbullar idag (hmm jätte intessant, vet) ...
.. menmen vad ska jag skriva??!!!
Ja juste, jag å Emm å dadda bakade igår.
Vi bakade sockerkakamuffins med choklad på, efteråt så tänkte jah
"Fan va bra bakare jag e", ja med andra ord så blev de ganska gott ;)
Ja brorsan ja,
han va i STOCKHOLM å körde KUBTÄVLING med ELIS min BRORSA...
.....tror int att de gick så bra för honom men jag e en STOLT syster!
Hans REKORD är typ 30 SEC med 3x3x3 kub, så GRATTIS brorsan ;)

ja bah för att jag int har nått annat att skriva så får ni en bild:

Jultomtekatt bah för att
de snart e jul Å MIN BIRTHDAY!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0