tuzza kom hem!!!!!!! I <3 U!

get me outta here, cause my eyes are burning from these silly tears

(that you brought when you showed me you don't realy care. and you never loved me.
someone get me outta this place - Esmée Denters- outta here )

de e sant mina ögon brinner! shit, jag vet inte vrf jag grät egentlingen.
Jag brukar inte gråta så ofta!
Asså jag tror att de e det att min lilla Tuzzan fortfarande är ute och jag vet inte var hon e,
hon kanske t.o.m har frysit ihjäl eller gått villse eller ja vad som helst!
Jag blev liiiiiiite sur när NoNo inte pallade hänga med ut å leta efter min katt! Liiiiiiite självisk bara.....
Shiet jag ser nästan inte äns vad jag skriver, mina ögon svider som fan asså!

Min lilla familj känns inte så normal just nu.... pappa sover i soffan,
NoNo har gått å lagt sig innan mig å ligger å sover nu, Emma sover över hoss Billy (lyckost),
Stina är ligger å sover vid pappas fötter, tuzza är nånstans därute å har varit de i
2 dagar nu å jag jag sitter å skrivar på min blogg.... kl. halv 2 på en tisdag.....
inte bra, inte bra!

ja jag borde kila till sängen å min bok! shiet jag läser!
jag brukar inte göra de men jag fick en jättebra bok vid namn "om jag kunde drömma",
asså twilight fast på bok! Den äger! Så nu kan ingen kalla mig iq zero längre!
mohaaahaahaha!

jaja måste kila nu så, god natt!!

(p.s om gud finns så snälla hämta tbx min lilla tuzza!!!!!!! <3333333)


(esmée denters, älskar hennes låtar å outta heres refereng)

                                                                                              have it so goodiie å tuzza kom hem!! /anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0