god jul!! ♥

julafton igår! förlåt att jag inte skrev nått, de har ni en liten nono att tacka för.....

ja igår så blev jag väckt av att emm, mamma å nono kom
in å sjöng "ja må hon leva".
Och då, på morgonen, fick jag ett fint kort med en
bild på en platt-tv i. å mummy sa att jag ska få en sån att ha i mitt rum!
lyxlyxlyx x)
med sen så öppnde vi julklappar å jag fick.....
.... eller nej palla skriva sådär, jag skriver såhär istället:

igår fick jag:


platt-tv
this is it- michael jackson skiva
smink
u-sing wiispel
kareoke + video
linne
kläning
bok
skärtlapp (av emma <3 )

shiet tänk om jag har glömt nått.... hoppas inte det!
Men ja gårdagen var ändå meegabra!



ja... idag då.....
så har jag nog inte gort nått speciellt..... eller jo..... jag har åkt pulka en elr två gånger tror jag...
VET NI VAD?
jo min syskon är vääärsta and- mördarna ju!
Asså de va typ en and som kom fram till Emma i backen
å hade typ brutit benet å frös fedt mck...
å vi tyckte fett synd om honom!
Men ändå så sen så flög han iväg... bara en liten bit....
.....asså typ från sangtmorriz till var jag bor...
sen gick vi typ hem, men när vi kom innanför dörren så ville jag
ju gå ut för att titta efter anden för att de finns ju chans att hitta den å hjälpa den på nått sätt....
..... men nej! dom pallade inte!
fy fan asså, för när de säger så, så e de samma sak som att säga
"han kan väll frysa ihjäl, som om vi bryr oss" !
hmm stackars and... hoppas han överlever juldagen :`(
okejokej de va de!

have it so goodie/ anna

 Gräsand - Anas platyrhynchos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0