Draft: Dec. 22, 2009

Nu sitter jag här och fryserrr i bara tröja.
Var för inte så länge sen med Danne och åkte pulka i sangtmotiz (savning?) .
De va megakul! Efter ett tag så kom oxå Iman, Nesar och Almin å nån mer och åkte, de va fett kul :)
Men tyvärr så glömde jag att döda Danne, sorry får bli nästa gång ;o
men efter ett tag så gick vi hem för att Danne skulle spela nått nördtönt spel typ :(

Å nu sitter jag här hoss pappa, för mamma jobbar... men jag ska hem prick 6,prick 6! inte senare, inte tidigare, prick 6....
shiet nu har jag nått mer att döda danne för, yippiee jag får döda honom 2 ggr! För att han gorde så jag gick och hade ont i svanskotan i tyyp en vecka, å för att han inte vill gå å se Avatar på bio m mig för att han ska se den på datorn..... boring han e... typ.....

Men i övermorgon e de julafton!!
Igentlingen så skrev jag mycke mera men de raderades så nu gar jag tappat lusten att skriva.... så ja...

ha de så goodiee/ anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0