snögalen ofc!

Jag fick ändå med brorsan tillslut till backen...
....vid typ kl. 19. 00 å de va inga där! Fett skönt ju,
hela backen för oss själva.
Men sen så försökte sig nono på den bigga kullen å gorde illa sig så vi gick hem...
Men sen vid typ 21 så gick vi t baken igen å åkte, fett kul!
å sen jag blev typ snögalen... asså när man har varit i snön typ
länge å redan blött ned sina kläder så vill man inte in,
man vill bara fortsätta att hålla på i snön.
Så i mitt fall så la jag mig ned o snän med ansiktet
nedåt så de blir fett kallt så begravde nono mig så låg jag där..
i typ en halvtimme? haha de låter sinnessjukt men ändå....
å nu sitter jag här å försöker reda ut en tova, å inte en liten tova en jättebig tova,
å inte bara en 3 stycken! Å ingen av dom går att reda ut...
....typiskt men så blir de när man har blivit begravd i snö....



De e så sinnessjukt.... vrf du??
Shit... jag har inte kunnat sova på.. vet inte....
...4, 5 nätter pga en obehaglig känsla jag får när jag tänker på dig....
.. tror aldrig jag har varit kär... is this how it is?
if it is i dont like it.... :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0