Jag brukar kallas elefant x)

jaa idag så vet jag ej vad som väntar men just nu så tjatar jag på bor att han ska hänga m mig ut å åka pulka å tefat (a`

Igår så åkte jag pulka med syrran å de va jättekul. Förutom ett stooort minus.... Zeki va där! Fan va jobbig....
Jaja sen kom vi hen heelt våta å glada så vi tog fram alias junior (ett förklaringsspel m massor av ord)
å eftersom att brorsan e så självisk så ville han inte va med...
å man måste va 4 st så jag å emma började med att hitta på en mening typ
"nono brukar kallas x) å x= att man tar ett kort utan att titta så blev de kanske "Nono brukar kallas gris"!
De va fett kul, kmr bara ihåg några vi gorde men :

- Min mammabrukar kallas golfboll
- Jag brukar kallas elefant
- Mogga önskar sig en tupp
- Pappa är som en ruin
- Jag älskar godisar med dragkedje smak 
- Min bror har 5 sångerskor
- Min katt brukar kallas katt
- Min andra katt brukar kallas strumpa
- Min tredje katt brukar kallas sjöodjur
- Jag har på mig en koalabjörn ist för trosor
- Min brorsa leker med en krokodil
- Min brorsa knullade med peter pan inatt
- Min katt knullade med en geting inatt
- Min katt leker med en tiger
- Min pappa leker med en gris
- Mitt halsband är gjord av skateboad åkare.



Alltså de va ganska många för vi gorde en liten interview (asså jag interviewade Emma) å vi spelade in så de va därför jag hittade så många....
.... ni borde prova den där saken om ni har alias, jag lovar garanterat skrattkalas x)  

hahaaha jaja nu ska jag försöka komma på nått vettigt att göra så

SÅ TJOLAHOPPSAN! ha de så goodiee!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0