Igelkott!!!

Luciatåg va idag å min söwtaste syrra va med och sjäng högst av alla ;) Love her!
Sen flöt skoldan på som vanligt å nu sitter jag å surfar på youtube eller ja inte nu för jag skriver men ni fattar x)
imorrn blire julklapps shopping m pappa, man e ju tvungen att fixa julklappar t syskoner... å mamma å dadda.... å Tuzz å Sinatown.... å om pengarna räcker kanske nått t kompisarna..... får se ;)
Jag sa ju att jag surfar på Youtube så jag hittade lite videor som ni borde se :
http://www.youtube.com/watch?v=JWPE1Dd2QVo - Michael jacksons spöke ! Titta de e typ på riktigt :o
http://www.youtube.com/watch?v=tryzoCgH7bo&feature=channel - Bevis att ailens finns
fett scary !
sry pallde int ladda upp nån tråkig bild..
föresten så ERIK VANN!!! Yeey hehe Calle-lovers-sukers!! ERIK VANN ERIK VANN ERIK VANN! YEEEEY :D
men nu i have tu go tu sliip ! x)
jaja SOV GOTT IGELKOTT !!
ZzZzZz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0